środa, 6 listopada 2013

Chapster 02 - Wściekłość

-Ruggero ?!- powiedziała blondynka ze zdziwieniem , ale było można zauważyć u niej błysk i oku .
-Tak , tak Ruggero .Ten matoł . Już go nie lubię
-Nie wiedziałam że Ruggero ma siostrę . W dodatku wyglądającą na jego wiek i bardzo ładną - dodała Ruda
-A tak wql to jestem Martina , ale mówcie mi Tini
-Okej , ja jestem Mechi ....
-A to czyli wy jesteście z tej grupki .Tak znam was , ale tylko z imion nie wiem , która to np.Lodo czy Alba  bo nie wiem jak wyglądacie , ale znam wasze imiona .
-To ja jestem Lodo , to Alba,obok Mechi i na końcu Cande
-A czyli to ty jesteś Lodo , i co jak tam z Jorge ? Ten cały mój brat mówił że nie zbyt wam idzie .
-No tak , chciałabym tańczyć z Xabi'm , dlatego udaje że źle tańczę.
-Wiecie co mam pomysł -wtrąciła  Cande . - Chodźcie  - rzuciła szybko  pociągnęła nas w stronę grupki chłopaków .Kątem oka zauważyłam mojego braciszka .Chyba domyślałam się o co chodzi Cande.
-Hej chłopaki ! -powiedziała dość głośno ruda.-Hej - powiedzieli równocześnie .
-To jest Martina , ale mówicie na nią Tini .Będzie się starała o bycie w naszej piątce dziewczyn .
- Ruggero nie mówiłeś że masz siostrę . - powiedziała Lodo
 -Ja-a-a .... - jąkał sie włoch
-To ty masz siostrę ?!- zapytał Xabi
-No -o-o- ....
-Ruggero ! - Krzynęła tini .- Wiesz co myślałam że jesteś inny - rzuciłam i pobiegłam .
Jak on tak mógł , w tak dobrze się dogadywaliśmy a teraz co ? Nawet nikomu nie powiedział że ma siostre.Co za dupek .
Gdy szłam szybkim krokiem , czułam że uginają mi sie nogi .Spojrzałam w dół i zauważyłam że obcas mi odpadł.Wzięłam buta do ręki i szłam dalej.
Miałam jeszcze trochę do domu.Pech chciał że zaczął padać deszcz.Ściągnęłam drugiego buta , wzięłam go do ręki i zaczęłam biec.Biegłam bardzo szybko ,jak bym na kogoś wpadłam to wpółczułabym mu bólu z mojej strony .
Byłam już blisko domu , gdy ......


--------------
------------------------
----------------------------------
Jestem kochani . Gdy zaczęłam oglądać drugi sezon Violetta to wena wróciła.Obiecuje ze rozdziały będą częściej ;*
Mam nadzieję że podoba wam się rozdział <3

P.S : Nie wiem czy wam odpowiada długość rozdziału ; / jak cos to piszcie w komkach tak czy nie ; *

3 komentarze:

  1. Trzymam za słowo :D
    A długość jest świetna :)
    Ps. Polecam tego bloga : http://leonuetta.blogspot.com/ nie jest mój, ale dziewczyna ma ogromny talent, a jej opowiadań nikt nie czyta :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie rozdział
    Jak ja się cieszę
    Dawaj szybko nexta a długość no ..może być ale ja bym wolała dłuższy ;)
    Bedzie też coś na innych blogach??
    Pozdrawiam
    Komarek ;*

    OdpowiedzUsuń