piątek, 4 października 2013

Chapster 01 - Nowa szkoła , Nowi ludzie ....

~Dwa miesiące później.~

Martina 

Dzisiaj wróciliśmy z LA .Było tak niesamowicie. Zwiedzałam muzea , zabytki  hahaha ja i zwiedzanie takich rzeczy xD Nie zwiedzałam galerie handlowe oczywiście .Kupiłam sobie dużo fajnych ubrań. W końcu nowa szkoła trzeba ubierać się doroślej.Cały czas patrzyłam jak ubiera się Ruggero i stwierdziłam że w jego szkole ubierają się bardziej ostro , a dziewczyny pewnie seksownie  , więc postanowiłam sobie kupić trochę takich ciuchów. Mając już prawie 17 lat możesz robić co ci się podoba.Mi oczywiście taki style pasują.Faceci na ciebie lecą i chcą tylko jednego i oto chodzi.Co ja jeszcze robiła w LA ? A chodziłam z bratem na spacery do kina, na plaże i w różne fajne miejsca.Jednym słowem było zajebiście.Jutro już rozpoczęcie roku .Nie mogę się doczekać.Ruggero nic mi nie mówił o szkole.Musi mi coś po opowiadać .Chyba nie chce żebym mu siary zrobiła.

-Rugi opowiedz mi coś o szkole.
-A co chcesz  wiedzieć ?
-No nie wiem , wszystko .Chcę się tochę dowiedzieć żeby ci siary nie zrobić.
-I to mi się podoba.
-Ha Ha Ha .... no mów
-Jest grupka dziewczyn i chłopaków wyróżniających się od wszystkich .Są to najlepsi uczniowie w szkole.Są mini Ja ,Xabi,Smuka,Jorge,Facu  a z dziewczyn Lodo,Alba,Mechi,Cande.No i jest nie równo bo miało być 5 dziewczyn i 5 chłopaków.Słyszałem że teraz z twojego rocznika mają szukać 5 dziewczyny.
-O to może ja będę tą 5
-Zapomnij ty nic nie umiesz! -powiedział i parsknął
-Zobaczymy , no mów dalej
-Tak W mojej grupie najlepszy jest Jorge a z dziewczyn Lodo ale nie jest taka dobra jak Jorge bynajmniej tak mówią nauczyciele ja tek nie sądzę nie żebym mi się podobała . No dlatego właśnie szukają tej 5 dziewczyny żeby zobaczyć czy będzie lepsza od Lodo do jej zastąpienia jeśli nie będzie na tyle dobra to z Jorge będzie Lodo.
-Ale o co tu chodzi że np.ten cały Jorge ma być z Lodo , albo z jakąś inną.
-Chodzi tu o to że to są wyznaczone przez nauczycieli tańca pary które reprezentują szkołę.Jak wiesz to szkoła taneczna.
-Tak , chyba wiem do jakiej szkoły się zapisywałam .No a opowiedz mi coś o tych parach i osobach , o których mówiłeś.
-Spokoo.A więc tak pary wyglądają następująco najlepsza parę jest Jorge i Lodo , na drugim miejscu jest Xabi oczkujący na partnerkę taki forever alone xD , potem jestem ja i Mechi  a na końcu Facu i Alba.
-Dobra a jak oni mają normalnie na imię bo ty ksywkami walisz.
-Jorge nie ma ksywki , Xabi to Xabiani ,Facu to Facundo,Samuka to Samuel ,Lodo to Lodovica ,Alba to Alba , Cande to Candelaria ,Mechi to Mercedes .Ale jak już ich poznasz to lepiej mów do nich ksywkami do oni tak lubią.
I tak drążyła się moja rozmowa z moim bratem.

~Następny dzień. ~

Ubrana(cały ubiór ) na w salonie czekam na mojego barta.Zerkam nerwowo na zegarek ileż można się szykować.To ja już tyle się nie szykuje .W końcu wchodzi na dół  ubrany tak bardziej na rockowo .Lubię takie ubrania .Przeprasza mnie że musiałam tyle czekać .Wybaczam mu i kierujemy się w stronę szkoły.

Po krótkim czasie znajdujemy się przed budynkiem.
-Tini ja spadam nie mogę mnie z tobą zobaczyć.
-Co ? Jak to ? Wstydzisz się mnie ?
-Nie tylko oni nie wiedzą że mam siostrę.
-No wiesz co jesteś podły.-Krzyknęłam gdy odchodził usiadałam na ławce .Było mi smutno że mój brat nic nikomu o mnie nie powiedział i jeszcze pewnie się mnie wstydzi .Nagle podeszły do mnie jakieś dziewczyny .
-Cześć , co się stało czemu jesteś smutna? - zapytała blondynka
-Bo mój .... nie ważne 
-No powiedz , jesteś nowa i chcemy cię poznać - odezwała się brunetka z kręconymi włosami
-No bo mój brat , on się chyba mnie wstydzi , ale nie wiem czemu .Dobrze się dogadujemy i wql .
-A jak się nazywa ?
-Ruggero

__________________________
_______________________________________
Pewnie długo wyczekiwany 1 Chapster już jest ; )
Sory że tak długo , ale nie miałam jak pisać .Rozdział trochę beznadziejny , ale ważne że jest coś do czytania.
Uwierzcie mi mam zaplanowane super rozdziały ;*
Miłej Nocki ; *

2 komentarze: